DXC Technology benoemt Chris Drumgoole als Chief Information Officer

DXC Technology Names Chris Drumgoole as Chief Information Officer (Photo: Business Wire)

TYSONS, Va.--()--DXC Technology (NYSE: DXC) heeft vandaag aangekondigd dat Chris Drumgoole is benoemd tot executive vice president en chief information officer.

Drumgoole, die eerder diende als chief information officer bij GE, zal rapporteren aan Mike Salvino, DXC’s president en chief executive officer. De benoeming van Drumgoole vertegenwoordigt de zevende toevoeging aan het senior leiderschapsteam van Salvino sinds hij in september vorig jaar CEO werd.

In zijn rol zal Drumgoole de wereldwijde IT-strategie en activiteiten van DXC leiden, waardoor het bedrijf kan voldoen aan de technologische behoeften van zijn klanten en deze kan overtreffen. Hij zal een team leiden dat verantwoordelijk is voor het uitvoeren van DXC’s technologische activiteiten, het integreren en stroomlijnen van systemen en het implementeren van nieuwe digitale mogelijkheden om de prestaties en efficiëntie te verbeteren. Zijn team zal ook zorgen voor de beveiliging en stabiliteit van DXC’s wereldwijde IT-infrastructuur.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

Rich Adamonis, +1.862.228.3481, radamonis@dxc.com
Shailesh Murali, Investor Relations, +1.703.245.9700, shailesh.murali@dxc.com