Merz Aesthetics presenteert gegevens op IMCAS World Congress 2020

Merz Aesthetics erkent ook 10e verjaardag van BOCOUTURE® (incobotulinumtoxin A) in Europa.

FRANKFURT, Duitsland--()--Merz, een wereldwijde leider in medische esthetiek, heeft vandaag aangekondigd dat gegevens over de Merz Aesthetics-productportfolio, waaronder Belotero®, Cellfina® en Radiesse®, zullen worden gepresenteerd in mondelinge en posterpresentaties op de 2020 International Master Course on Aging Science (IMCAS) Wereldcongres, van 30 januari tot 1 februari 2020 in Parijs, Frankrijk.

“Deze bijeenkomst biedt Merz Aesthetics een platform om niet alleen onderwijs en voortdurende training te bevorderen, maar ook om doordachte branchegesprekken aan te gaan en contact te leggen met artsen in de medische esthetiek en collega-leiders uit de hele wereld,” zei Bob Rhatigan, CEO van Merz Aesthetics . “We zijn dankbaar dat ons erfgoed en innovatie op dit gebied ons in staat stelt om samen te werken met wereldberoemde medische esthetische experts, om onderzoek te delen over de gevarieerde productportfolio van Merz Aesthetics op het IMCAS World Congress.”

Merz Pharma GmbH & Co. KGaA
Global Communications