Paula Volent en Sandy Rattray Benoemd in de raad van bestuur van MSCI Inc.

NEW YORK--()--MSCI Inc. (NYSE: MSCI), een toonaangevende leverancier van kritieke beslissingsondersteunende hulpmiddelen en diensten voor de wereldwijde investeringsgemeenschap, heeft vandaag aangekondigd dat Paula Volent en Sandy C. Rattray zijn benoemd als onafhankelijk bestuurders van de raad van bestuur van MSCI (de ‘raad’). Hun benoemingen worden van kracht op 26 februari 2020. Deze benoemingen verhogen de Raad van tien naar twaalf bestuurders.

Terwijl we onze missie nastreven om beleggers in staat te stellen betere portefeuilles voor een betere wereld te bouwen, zijn we ongelooflijk verheugd om ons bestuur Paula en Sandy te verwelkomen, die beiden uitgebreide ervaring hebben in de beleggingssector. Hun wereldwijde ervaring en expertise in diverse activaklassen en opkomende trends in de industrie, inclusief technologische innovatie, zullen de breedte van onze raad van bestuur verder versterken,” zei Henry A. Fernandez, voorzitter en CEO van MSCI.

Investors Inquiries
sallilyn.schwartz@msci.com