Login VSI geeft Login Enterprise 4.0 vrij

Nieuwe functionaliteit voor het testen van toepassingsbelasting Maximaliseert de eindgebruikerservaring

AMSTERDAM & BOSTON--()--Login VSI, het bedrijf dat zich toelegt op het maximaliseren van de eindgebruikerservaring, heeft vandaag de algemene beschikbaarheid van Login Enterprise 4.0 (voorheen Login PI) aangekondigd. Deze release voegt het testen van applicaties toe aan haar continue desktop- en applicatie-testplatform.

Login VSI vergroot de breedte van haar testmogelijkheden voor verandermanagement door het testen van applicatiebelastingen. Login Enterprise 4.0 kan nu worden gebruikt in de pre-productie, waar toepassingen en werkruimten kunnen worden benadrukt om ervoor te zorgen dat geplande veranderingen in de technologiestack de eindgebruikerservaring en productiviteit niet verstoren. Dit vormt een aanvulling op de bestaande mogelijkheden om applicaties en eindgebruikerservaring in productieomgevingen continu te testen, waardoor operationele teams op de hoogte worden gesteld wanneer zich problemen voordoen met de beschikbaarheid of prestaties.

Nonna Druker
n.druker@loginvsi.com