Kx-technologie geselecteerd door Sumitomo Mitsui Banking Corporation voor de aandrijving van de volgende generatie e-FX-infrastructuur

Sumitomo Mitsui Banking Corporation is de nieuwste bank die zich tot Kx wendt om te voldoen aan haar geavanceerde handels-, analyse- en risicobeheervereisten, waardoor Kx ‘marktleidende aanwezigheid in deviezen wordt uitgebreid.

LONDEN--()--Kx, een divisie van First Derivatives plc (LSE: FDP), kondigt aan dat het door Sumitomo Mitsui Banking Corporation is geselecteerd om zijn volgende generatie e-FX-platform te bouwen en te beheren. Op basis van een meerjarige overeenkomst zal Kx Sumitomo Mitsui Banking Corporation en haar klanten een oplossing bieden die superieure elektronische uitvoering, brede distributiemogelijkheden, algoritmische handel en effectief risicobeheer levert, ondersteund door geavanceerde realtime analyse voor en na de handel.

Louise Cunningham
VP Marketing