Upstream Zero-D klaar voor een Global Mobile Award op MWC Barcelona 2020

Tech4Good – de accreditatie voor de beste mobiele innovatie voor opkomende markten voor een mobiel internetdienst die meer dan 250 miljoen mensen in ontwikkelingslanden met elkaar in contact houdt

Zero-D has been shortlisted for a 2019 GLOMO Award in the category: Tech 4 Good, Best Mobile Innovation In Emerging Markets (Photo: Business Wire)

LONDEN--()--Upstream, een toonaangevend bedrijf voor mobiele technologie, is genomineerd voor de prestigieuze Global Mobile Award (GLOMO) van de GSMA op het Mobile World Congress in Barcelona in februari. Upstream’s Zero-D is geselecteerd voor het beschikbaar stellen van mobiele internettoegang aan 250 miljoen consumenten zonder gegevens in opkomende markten.

Chevaan Seresinhe
Sonus PR