Temenos en Google Cloud kondigen wereldwijd strategisch partnerschap aan om de digitale transformatie van banken in de cloud te versnellen

• Temenos toont leiderschap in de cloud en levert zijn software in hybride en multi-cloudomgevingen; wordt de eerste wereldwijde banksoftwareprovider die wordt uitgevoerd op Google Cloud Anthos
  • Temenos en Google Cloud gaan samen op de markt met toonaangevende financiële diensten in de cloud om schaalbaarheid, operationele efficiëntie, time-to-market en innovatie te stimuleren
  • Temenos zal zijn volledige end-to-end softwareportfolio beschikbaar stellen op Google Cloud, inclusief oplossingen voor filiaal, digitaal en core banking

GENEVE & SUNNYVALE, Californië--()--Temenos (SIX: TEMN), het banksoftwarebedrijf, en Google Cloud hebben vandaag een wereldwijd, strategisch partnerschap aangekondigd om financiële dienstverleners te helpen bij het uitvoeren van bedrijfskritische banksoftware en -applicaties op Google Cloud, winstgevende bedrijfsmodellen maken en hun klantervaringen verbeteren en differentiëren.

Jessica Wolfe & Grace Collins
Temenos Global Public Relations