Hilton levert recordbrekende groei en positieve impact in 100e jaar van gastvrijheid

Het bedrijf opende meer dan een hotel per dag, realiseerde een netto-eenheid van 6,6 procent en bereikte 6.110 accommodaties in 119 landen en gebieden

Hilton Delivers Record-Breaking Growth and Positive Impact in 100th Year of Hospitality (Graphic: Hilton)

MCLEAN, Va.--()--Hilton (NYSE: HLT) kondigde aan dat zijn honderdjarig bestaan gekenmerkt werd door een recordgroei, prijzen voor zijn inclusieve werkcultuur en voortdurende erkenning van de positieve impact op de gemeenschap.

Gedurende de laatste 100 jaar heeft Hilton een enorm positief effect gehad op miljarden levens over de hele wereld”, aldus Christopher J. Nassetta, president en CEO, Hilton. “Terwijl we naar de toekomst kijken, zullen we prioriteit blijven geven aan duurzame en inclusieve groei, waardoor we de collectieve impact die we hebben op de mensen en gemeenschappen die we dienen verder kan versterken.”

Lana Petruzzo
Hilton