I Squared Capital combineert American Intermodal Management met FlexiVan om een leider te worden op het gebied van maritieme chassisleasing in de VS

MIAMI--()--American Intermodal Management (AIM), een in de VS gevestigde verhuurder van maritieme chassis en een portfoliobedrijf van I Squared Capital, heeft een overeenkomst getekend om te fuseren met FlexiVan Leasing, de op twee na grootste aanbieder van maritieme chassis in de VS, eigendom van Castle & Cooke. I Squared Capital neemt een meerderheidsbelang in FlexiVan waarbij Castle & Cooke een minderheidsbelang in de gecombineerde onderneming behoudt. FlexiVan is een van de drie toonaangevende bedrijven in de sector met meer dan 60 jaar bedrijfsgeschiedenis, 300 werknemers, meer dan 120.000 chassis en een uitgebreide landelijke voetafdruk die AIM’s technologische producten zal openen voor nieuwe klanten in de VS.

Andreas Moon
Managing Director and Head of Investor Relations