Vision-MR Ablatie-katheter ontvangt CE-keurmerk

MINNEAPOLIS--()--Imricor Medical Systems, Inc. (ASX: IMR) maakt vandaag bekend dat het de CE-keurmerk heeft ontvangen voor zijn Vision-MR Ablatie-katheter en Vision-MR Dispersive Electrode. Dit volgt op eerdere goedkeuring van het CE-keurmerk voor Imricor om zijn Advantage-MR EP Recorder/Stimulator Systemop de markt te brengen in Europa. Imricor is het eerste en enige bedrijf dat cardiale ablatie-apparaten aanbiedt voor gebruik in de MRI-omgeving.

Steve Wedan, voorzitter en CEO van Imricor: “We zijn absoluut verheugd om onze producten op de markt te brengen voor het uitvoeren van hartkatheter ablaties op basis van realtime MRI.

“Ontvangst van CE-keurmerk is een belangrijke prestatie voor het Imricor-team, terwijl we onze missie nastreven om de levens van mensen wereldwijd te verbeteren door apparaten te leveren die iCMR-procedures mogelijk maken.”

Investors:
Steve Wedan