HCL Technologies eert Global Goodwill Champions op het 2020 World Economic Forum in Davos

Wave Maker Awards prijzen leiders op het gebied van diversiteit, onderwijs, milieu en innovatie

DAVOS, Zwitserland & NOIDA, India--()--HCL Technologies (HCL), een toonaangevend wereldwijd technologiebedrijf, heeft vandaag zijn Wave Maker Awards 2020 uitgereikt ter herdenking van wereldwijde goodwill-kampioenen van over de hele wereld. De prijsuitreiking, die werd gehouden in het HCL Paviljon in Davos, vierde organisaties en individuen die zich hartstochtelijk inzetten voor nobele doelen als diversiteit en inclusie, onderwijs en gemeenschapsopbouw, milieu en duurzaamheid en technologie voor verandering. Speciale gast bij de prijzen was de Australische cricketlegende Glenn McGrath, die ook oprichter is van de McGrath Foundation, die ondersteuning biedt aan Australische vrouwen met de diagnose borstkanker en hun families.

HCL Technologies

Anne Coyle, US