AskNicely opent kantoor in Amsterdam om aan de groeiende vraag in Europa te voldoen

PORTLAND, Ore. & AMSTERDAM--()--AskNicely, het platform voor klantervaring door mensen aangedreven bedrijven, heeft vandaag de opening van zijn eerste Europese kantoor in Amsterdam aangekondigd. Het bedrijf heeft zijn hoofdkantoor in Portland, Oregon en heeft onlangs zijn oorspronkelijke kantoor in Auckland, Nieuw-Zeeland, uitgebreid.

“Amsterdam is een hub voor innovatie geworden”, zei AskNicely mede-oprichter en CEO Aaron Ward. “We erkennen het potentieel van de ongelooflijke talentenpool van de stad, de infrastructuur van wereldklasse en de levendige groei die de Amsterdamse tech scene heeft aangewakkerd.”

Het Europese kantoor werd toegevoegd als reactie op de vraag van klanten en om de groeiplannen van het bedrijf te versnellen. In 2019 haalde AskNicely $ 10 miljoen op in Serie A-financiering en breidde het zijn kern NPS-software uit door de eerste mobiele coaching-app voor klantervaringen ter wereld te lanceren, die bedrijven helpt consequent hun merkbelofte waar te maken door realtime feedback te gebruiken om medewerkers te coachen.

AskNicely
Sara Gates