RAM Active Investments verbetert zijn onderzoeksmogelijkheden door expertise in natuurlijke taalverwerking toe te voegen

Tian Guo, Senior Data Scientist (Photo: Business Wire)

GENEVA--()--RAM Active Investments SA ("RAM AI"), een systematische vermogensbeheerder gevestigd in Genève, versterkt zijn onderzoekscapaciteiten met expertise in Natural Language Processing (NLP) door Tian Guo aan te stellen als Senior Data Scientist.

Tian Guo nam deel aan de universiteit van Eidgenössische Technische Hochschule (ETH1), waar hij van 2017 tot 2019 postdoc-wetenschapper was en werkte aan projecten met betrekking tot interpreteerbaar diep leren, natuurlijke taalverwerking, geautomatiseerd machinaal leren, multi-task learning en overdrachtsonderwijs. Daarvoor was Tian van 2015 tot 2017 doctoraal onderzoeksassistent bij École Polytechnique Fédérale de Lausanne (EPFL1) en werkte hij aan neurale netwerken via temporele data, streaming datamining en gedistribueerde machine learning. In 2015 ondersteunde Tian NEC Laboratories Europe als onderdeel van de Network Data Analytics Research Group. Tian studeerde af aan de Shanghai Jiao Tong University (SJTU) en de East China University of Science and Technology (ECUST) en hij promoveerde in de informatica aan EPFL. Tian kan verwijzen naar verschillende publicaties voor enkele van de belangrijkste conferenties binnen Machine Learning, Big Data en Data Mining.

Sydne Saccone
Head of Communications