Western Union en Bharti Airtel onthullen wereldwijde real-time betalingen op miljoenen bankrekeningen in India en mobiele portemonnees in heel Afrika

• INDIA: Airtel Payments Bank klanten kunnen binnenkort via hun app 24 uur per dag, 7 dagen per week geld overmaken naar hun bankrekening.
  • AFRIKA: Gebruikers van Airtel Money mobiele portefeuilles in 14 landen kunnen ontvangen geldoverboekingen naar hun portemonnee sturen, en verzenders over de hele wereld kunnen geld rechtstreeks naar een mobiele portemonnee van Airtel Money overmaken.

DENVER & NEW DELHI & NAIROBI, Kenia--()--Western Union, een wereldleider in grensoverschrijdende geldstromen en betalingen in verschillende valuta, en Bharti Airtel Limited, een toonaangevend wereldwijd telecommunicatiebedrijf met activiteiten in 18 landen in Aziƫ en Afrika heeft vandaag een ongekende mijlpaal aangekondigd in de wereldwijde geldbeweging over de belangrijke opkomende markten ter wereld. De twee marktleiders zijn samengekomen om binnenkort realtime betalingen te starten op miljoenen Airtel Payments Bank-rekeningen in India en mobile wallets in 14 landen in Afrika.

Media contact:
Western Union Global Communications and Social Channels