HCL Technologies benoemd C Vijayakumar, CEO, tot voorzitter van de IT Governors Community van het World Economic Forum

NOIDA, India--()--HCL Technologies (HCL), een toonaangevend wereldwijd technologiebedrijf, heeft vandaag aangekondigd dat zijn president en CEO, de heer C. Vijayakumar, is benoemd tot voorzitter van de IT-branche Governors community van het World Economic Forum . De aankondiging werd gedaan tijdens de jaarlijkse vergadering van het Forum in Davos, Zwitserland.

De IT Governors-community van het Forum roept CEO’s van ‘s werelds beste IT-bedrijven bijeen om hen te helpen op een verantwoorde manier de toekomst van hun branche vorm te geven. Het fungeert als een platform voor het stellen van industriële prioriteiten, het opbouwen van gedeeld begrip en het coördineren van acties die tot resultaten leiden.

HCL Technologies

Anne Coyle, US