Bermuda versterkt haar internationale aantrekkingskracht verder als Incorporated Segregated Accounts Companies Act in werking treedt

HAMILTON, Bermuda--()--De Incorporated Segregated Accounts Companies Act 2019 (ISAC-wet) van Bermuda is op 15 januari 2020 in werking getreden en biedt meerdere sectoren met nog een andere dwingende reden om hun bedrijf op het eiland te vestigen.

De ISAC Act, een op zichzelf staand stuk wetgeving en een bijbehorend statuut bij de Segregated Accounts Companies Act 2000, verbetert het wetgevingskader van Bermuda verder door een nieuwe en innovatieve bedrijfsstructuur te introduceren om tegemoet te komen aan de behoeften van bestaande en potentiële bedrijven.

ISAC’s maken het mogelijk om bedrijfsgroepstructuren te creëren om meerdere bedrijven of ‘accounts’ te exploiteren, elk met een eigen juridische identiteit, onder één paraplu. Als zodanig heeft elke account de capaciteit, rechten, bevoegdheden en privileges van een natuurlijke persoon, inclusief het recht om contracten aan te gaan met andere accounts onder de ISAC en met de ISAC zelf.

Nicola Stevens
Director of Communications & PR