Hurricane Electric breidt high-speed connectiviteit uit met Global Switch in Amsterdam, Londen en Sydney

Point of Presences nabij centrale zakelijke districten bedienen duizenden klanten met robuuste connectiviteit

AMSTERDAM & LONDEN & SYDNEY--()--Hurricane Electric, ‘s werelds grootste IPv6-native internet-backbone, heeft vandaag aangekondigd dat het zijn aanwezigheidspunt (PoP) heeft uitgebreid bij Global Switch, een toonaangevende eigenaar, operator en ontwikkelaar van grote- schaal-, carrier- en cloudneutrale datacenters met meerdere klanten in heel Europa en Azië-Pacific, met zeer veerkrachtige energie- en koelinfrastructuur en geavanceerde beveiligings- en bewakingssystemen.

Het datacenter Amsterdam West van Global Switch, aan de Johan Huizingalaan 759, 1066 VH Amsterdam, beschikt over 40.576 m² ruimte en met een tweede datacenter, gepland op de bestaande campus, zal de voetafdruk met 28.000 m² toenemen. Bovendien heeft Amsterdam West toegang tot peering platforms AMS-IX en NL-IX, en biedt oplossingen op maat, van single rack implementaties tot multi-megawatt oplossingen op maat.

Hurricane Electric Media
Adam Waitkunas