Secure Channels kiest Thales voor IoT-beveiligingsoplossing

• Encryptie key management van Thales voorziet data security innovator Secure Channels van kwantumbestendige cybersecurity technologie.
  • Sentinel EMS, het software licentieplatform van Thales, beschermt alle IoT-apparatuur van de klanten van Secure Channels, met name rondom het overdragen van gevoelige gegevens.
  • Dit licentieplatform geeft klanten ook eenvoudiger toegang tot het XOTIC-cryptosysteem van Secure Channels.

PARIJS LA DEFENSE--()--Secure Channels kiest voor encryptie key management en software licentieplatform van Thales voor het beschermen van de kwantumbestendige encryptiesleutels van alle IoT-apparaten. Dankzij het key managementplatform profiteren beide bedrijven van een verbeterde gegevensbescherming, ongeacht het aangesloten apparaat en de huidige vorm van gegevensbescherming. Daarnaast hebben klanten en producenten dankzij het software licentieplatform van Thales eenvoudig toegang tot de cybersecurity softwaretechnologie van Secure Channels. Hierdoor kunnen alle IoT-apparaten gemakkelijk vanaf de bron of achteraf worden beschermd.

Thales, Media Relations
Security