Morris Group of Companies kondigt verzoek aanbieding aan

SASKATOON, Saskatchewan--()--MERK OP DAT de rechtbank van Queen’s Bench van Saskatchewan (de’rechtbank’) een bevel heeft afgegeven aan 101098672 Saskatchewan Ltd., Morris Industries Ltd., Morris Sales and Service Ltd., Contour Realty Inc., en Morris Industries (VS) Inc. (gezamenlijk “Morris Group” of de “Companies”), die hun schorsing van de procedure op grond van de Companies’ Creditors Arrangement Act (de “CCAA”) verlengen tot 27 maart 2020 (de “Stay Extension”) , waardoor de bedrijven hun inspanningen kunnen voortzetten om hun zakelijke en financiële zaken te herstructureren, inclusief het verkrijgen door een goedkeuring van de rechtbank om een Sale en Investment Solicitation Process uit te voeren (de “SISP”).

Susan Groeneveld, 403-930-4926

Susan Groeneveld, 403-930-4926