Western Union opgenomen in Bloomberg Gender-Equality Index 2020

DENVER--()--Western Union (NYSE: WU) heeft vandaag aangekondigd dat het een van 325 bedrijven in 50 sectoren is die zijn opgenomen in de Bloomberg Gender-Equality Index (GEI) 2020. De GEI breidde zich in 2020 uit om 42 landen en regio’s te vertegenwoordigen, inclusief bedrijven met het hoofdkantoor in de Tsjechische Republiek, Nieuw-Zeeland, Noorwegen, de Filippijnen, Polen en voor het eerst Rusland. Bedrijven variëren van een verscheidenheid aan sectoren, waaronder automotive, banken, consumentendiensten, engineering en bouw en retail.

“Deze erkenning is een belangrijke stap in de richting van het engagement van Western Union voor diversiteit en inclusie,” zei Caroline Tsai, Chief Legal Officer en Corporate Secretary van Western Union. “Eigen vermogen is een belangrijk aandachtspunt voor ons bedrijf, gezien de diversiteit van onze werknemers en klanten, en de opname van Western Union in de Bloomberg GEI is een belangrijke mijlpaal in onze ontwikkeling naar een cultuur van inclusieve innovatie elke dag.”

Originalsprogsudgaven af denne bekendtgørelse er den officielle, autoriserede version. Oversættelserne er kun tænkt som en hjælp og bør sammenholdes med kildesprogsteksten, der som den eneste er juridisk bindende.

Margaret Fogarty
margaret.fogarty@wu.com