Florian Kawohl treedt toe tot H.I.G. Bayside Capital als Managing Director

LONDEN--()--H.I.G. Capital, een toonaangevende wereldwijde private equity-beleggingsonderneming met meer dan € 31 miljard aan eigen vermogen onder beheer, is verheugd de aanstelling van Florian Kawohl aan te kondigen als Managing Director van Bayside Capital, de noodlijdende dochteronderneming van H.I.G.Capital. Florian verdeelt zijn tijd tussen de kantoren van Hamburg en Londen.

Florian heeft 24 jaar relevante ervaring in een breed scala van sectoren. Voordat Florian bij Bayside kwam, werkte hij 14 jaar bij Strategic Value Partners, een noodlijdende en zeer waardevolle beleggingsonderneming, waar hij Managing Director was. Daarvoor bracht Florian twee jaar door bij Carlyle Group Private Equity. Florian begon zijn carrière als Senior Associate bij McKinsey & Company.

John Bolduc
Executive Managing Director