Nieuwe £ 2,6 miljoen verhoging om RazorSecure te helpen passagiersvervoersystemen te beschermen tegen cyber risico’s

Financiering door een consortium van internationale investeerders – Mainport Innovation Fund II, Wentworth Limited en Breed Reply – tot meer dan het dubbele van het RazorSecure-team en stimuleert Europese en Amerikaanse expansie

BASINGSTOKE, Engeland--()--RazorSecure heeft £ 2,6 miljoen opgehaald van een gezamenlijk geleid consortium van investeerders om de internationale expansie van het bedrijf te ondersteunen en de onderneming te laten groeien. RazorSecure’s geavanceerde cybersecurity software beveiligt kritieke transportsystemen tegen de groeiende risico’s van cybercriminaliteit.

Het investeringsconsortium omvat: Mainport Innovation Fund II, een toonaangevend Nederlands durfkapitaalfonds gericht op de transportsector; groei-investeerder, Wentworth Limited; en, Europa’s toonaangevende Internet of Things (IoT) investeerder, Breed Reply. Breed Reply investeerde aanvankelijk in RazorSecure in 2016. RazorSecure is opgericht door Alex Cowan in 2015 en heeft tot nu toe meer dan £ 4 miljoen opgehaald, inclusief de nieuwe ronde.

Robin Tozer / Megan Kovach
Newgate Communications