Wipro gepositioneerd als leider in netwerken – Software Defined Solutions and Services voor VK en Nordics

EAST BRUNSWICK, NJ & BANGALORE, India--()--Wipro Limited (NYSE: WIT, BSE: 507685, NSE: WIPRO), een toonaangevend bedrijf op het gebied van informatietechnologie, advies en bedrijfsprocesdiensten, heeft vandaag aangekondigd dat het is gepositioneerd als leider in ISG Provider Lens ™: Netwerk – kwadrantrapport metSoftware Defined Solutions and Servicesvoor Nordics en het VK. De rapporten zijn geschreven door Avimanyu Basu.

ISG erkende Wipro na evaluatie van de mogelijkheden van 153 providers in zeven kwadranten: Managed WAN Services; Mobile Network (4G / 5G)Additional (non-core) Services; SDN Transformation Services (Consulting and Implementation); SD-WANEquipment and Services (DIY); SDN Security Services; SD Network Technologies (Core) en SD Network Technologies (Mobile to Edge).

Media Contact:
Shraboni Banerjee