3M aandelen NICE Medtech Innovation Briefing Suggesting V.A.C. VERAFLO ™ -therapie helpt de patiëntresultaten te verbeteren

Klinische studies in de bewijsbeoordeling van NICE hebben aangetoond dat V.A.C. VERAFLO ™ -therapie is effectiever dan standaardzorg bij acuut geïnfecteerde of chronische niet-genezende wonden

SAN ANTONIO--()--3M heeft vandaag aangekondigd dat het National Institute for Health and Care Excellence (NICE) van het Verenigd Koninkrijk een Medtech Innovation Briefing (MIB) heeft gepubliceerd over het gebruik van V.A.C. VERAFLO ™ Therapie om wondgenezing te bevorderen bij chronische en acuut geïnfecteerde wonden. Het systeem is onderdeel van 3M’s recent overgenomen KCI, een Acelity-bedrijf, waardoor 3M zich kan richten op het bieden van betere zorg door patiëntgerichte wetenschap, waardoor de resultaten van de patiënt worden verbeterd door de huid te beschermen en te genezen.

Maggie Fairchild, 210-330-2666

Maggie Fairchild, 210-330-2666