HubHead Corp. is trots om het eerste Noord-Amerikaanse lid van de Open Industry 4.0 Alliance te zijn

TORONTO--()--HubHead Corp. is lid geworden van de Open Industry 4.0 Alliance. De alliantie hanteert een open en interoperabele aanpak om digitale transformatie in de sector mogelijk beter te maken. De bedrijven zijn van plan samen te werken met toekomstige leden om een zogenaamd Open Industry 4.0 Framework te creƫren op basis van bestaande normen zoals IO-Link, OPC UA en RAMI. De medeoprichters zijn onder meer Beckhoff, Endress + Hauser Group, Hilscher, ifm, KUKA, MULTIVAC en SAP SE. Andere leden zijn Voith, Fujitsu en HubHead.

HubHead is een leider in Industry 4.0 door bedrijven te helpen bij het voorbereiden van hun onderhoud in stamgegevens voor Industry 4.0. HubHead werkt samen met fabrikanten om hun interne engineering en ontwerp productgegevens om te zetten in Cloud Central-compatibele gegevens ter ondersteuning van onderhoud en operaties van hun klanten. Cloud Central-gegevens worden gemakkelijk verbruikt door oplossingen die voldoen aan Industry 4.0.

Sophie Strobel
Phone: 647.484.8326