BOC Group en TIM Solutions kondigen strategisch partnerschap aan voor versnelde digitalisering van bedrijfsprocessen

PARIJS--()--BOC Group, een wereldleider in enterprise business process analysis software (EBPA), en TIM Solutions, een toonaangevende leverancier van business process management (BPM) software voor low-code menselijke workflowautomatisering, kondigden vandaag hun strategische samenwerking aan gericht op het leveren van versnelde digitalisering van bedrijfsprocesautomatisering op bedrijfsniveau.

Zowel BOC Group als TIM hebben ervaren dat snelle automatisering van een bestaand handmatig proces de belangrijkste eerste stap is in succesvolle levering van procesautomatisering. Zodra de automatisering aan de gang is, zorgen procesanalyse en -ontwerp ervoor dat het proces snel verder wordt geoptimaliseerd om kostenbesparingen tot 80% te bereiken. Bovendien levert deze aanpak alle belangrijke doelstellingen van automatisering op: vermindering van redundante procesactiviteiten, digitalisering van handmatige taken en de algehele verbetering van de klantervaring. Door de procesautomatisering van TIM te combineren met de procesontwerp- en analysemogelijkheden van ADONIS, kunnen organisaties zowel een kortere time-to-value verwachten bij het automatiseren van processen, als een hogere toegevoegde waarde geleverd door de optimaal ontworpen automatisering.

BOC Information Technologies Consulting GmbH
Marina Vial