Noodle.ai en SMS digital lanceren AI-Fueled Application voor de staalindustrie

De AI-toepassing zal staalbedrijven helpen de mechanische eigenschappen van geavanceerde staalproducten te verbeteren om aan de toenemende eisen van de consument te voldoen

SAN FRANCISCO & PITTSBURGH & DÜSSELDORF, Duitsland--()--Toonaangevende Enterprise Artificial Intelligence®-leverancier Noodle.ai en het digitaliseringsteam van SMS Group, een pionier in digitalisering voor installaties en apparatuur die worden gebruikt bij de productie en verwerking van staal en non-ferrometalen, hebben MPV vandaag gelanceerd. MPV is de eerste gezamenlijke AI-aangedreven applicatie voor de staalindustrie. De lancering volgt op de aankondiging van hun partnerschap in juni 2019.

Terwijl de marges in de staalindustrie blijven krimpen, is een veelbelovende manier voor fabrikanten om hun winstgevendheid te vergroten het streven naar een meer geavanceerde, zeer sterke staalproductie voor toepassingen zoals automotive en elektrisch. De productie van deze geavanceerde staalsoorten vereist echter een veel strengere controle van het totale productieproces, wat wordt beïnvloed door tal van parameters in de hele fabriek.

Leslie Poston, Noodle.ai
leslie.poston@noodle.ai