Jefferies wijdt een dag aan Asia Pacific Trading ter ondersteuning van Australia Wildfires Relief op woensdag 22 januari

NEW YORK, LONDEN & HONG KONG--()--Jefferies heeft vandaag aangekondigd dat het bedrijf op woensdag 22 januari 2020 een handelsdag zal wijden om de hulpverlening te ondersteunen die nodig is na de verwoestingen die zijn aangericht door de recente bosbranden in Australië.

Met name zullen Jefferies op woensdag 22 januari handelscommissies doneren voor alle handel in effecten in Azië-Pacific, inclusief aandelen, vastrentende waarden en FX, door klanten van het bedrijf wereldwijd. Tegelijkertijd zullen alle wereldwijde werknemers van het bedrijf ook de mogelijkheid krijgen om persoonlijk te doneren aan de hulpverlening. Jefferies komt overeen met alle handelscommissies van klanten die die dag zijn gegenereerd, en met alle werknemersdonaties van het hele bedrijf. De totale bijdrage zal dan worden gedoneerd aan hulporganisaties die direct betrokken zijn bij de reddings- en herstelinspanningen in Australië.

For media inquiries:
Richard Khaleel, +1 212 284 2556, rkhaleel@jefferies.com