Ultimate Risk Solutions en msg global solutions AG kondigen strategische alliantie aan

Het koppelen van risicomodellering aan kernverzekerings- en -herverzekeringssystemen voor een betere besluitvorming.

(Photo: Business Wire)

REGENSDORF, Zwitserland--()--Ultimate Risk Solutions (URS) en msg global solutions zijn verheugd om een strategische alliantie aan te kondigen, die de diepgaande industriële kennis en ontwikkelingsmogelijkheden van msg global combineert met de geavanceerde risicobeheersuite van Ultimate Risk Solutions voor economisch en wettelijk kapitaal beheer, activamodellering, ERM, reserveren en prijsoptimalisatie. De bedoeling van het partnerschap is om te profiteren van elkaars kerncompetenties en waarde voor beide bedrijven toe te voegen door gebruik te maken van bestaande middelen, producten en diensten.

Madhuri Kumar (Managing Director, URS)
+1 647-388-8722 / mkumar@ultirisk.com

Madhuri Kumar (Managing Director, URS)
+1 647-388-8722 / mkumar@ultirisk.com