B2Broker wordt eerste gereguleerde Forex-liquiditeitsprovider in Wit-Rusland na het verkrijgen van een NBRB-licentie

LIMASSOL, Cyprus--()--B2Broker, een toonaangevende leverancier van liquiditeiten en technologie voor oplossingen voor de forex- en crypto-industrie, is de eerste goedgekeurde Forex- en CFD-liquiditeitsprovider in Wit-Rusland geworden na het verkrijgen van de Nationale Bank van de Republiek Wit-Rusland (NBRB ) Licentie, zo kondigde het bedrijf vandaag aan. De Forex-licentie wordt uitgegeven onder de naam Prime Brokerage Services Limited (B2Prime), onderdeel van de B2Broker-groep en stelt het bedrijf in staat om in Wit-Rusland te werken in overeenstemming met de lokale wetgeving van het land.

B2Broker is een bekende speler in de branche en krijgt steeds meer erkenning als één van de meest gevraagde technologie- en liquiditeitsverschaffers voor forex- en crypto-makelaars, crypto-beurzen en andere entiteiten voor financiële diensten. Het bedrijf biedt een scala aan diensten, waaronder crypto / forex / CFD liquiditeit, crypto / forex broker turnkey-oplossingen, crypto-betalingsverwerking, MT4 / 5 white label-oplossingen, Trader’s Room, investeringsplatform met een enorme 800 handelsinstrumenten over het gehele spectrum van activa.

Rosemary Barnes
Head of PR & Marketing