IARPA Funds Team waarbij DNA Script, het Broad Institute en Harvard Universiteit voor DNA Data Storage Research en Development betrokken zijn

23 miljoen dollar project is gericht op het aantonen van de geïntegreerde opslag van DNA-gegevens en het ophalen ervan

ZUID SAN FRANCISCO--()--Vandaag heeft DNA Script aangekondigd dat het bedrijf en zijn Molecular Encoding Consortium-partners een meerfasig contract hebben gekregen ter waarde van $ 23 miljoen van het MIST-programma (Intelligence Advanced Research Projects Activity) (IARPA). Het doel van het project is om sequentiegestuurde polymeren te ontwikkelen als basis voor inzetbare opslagtechnologieën die uiteindelijk kunnen worden opgeschaald in het exabyte-regime en verder met minder fysieke voetafdruk, kracht en kostenvereisten ten opzichte van conventionele opslagtechnologieën.

Press contact in the US for DNA Script
Seismic