Temenos bereikt belangrijke mijlpaal met de uitrol van Temenos Transact microservices architecture, waardoor grote banken hun kernsystemen strategisch op een veilige en progressieve manier kunnen transformeren

GENÈVE, Zwitserland--()--
  • Grotere banken kunnen nu hun kernbank applicaties renoveren, component voor component zonder afbreuk te doen aan hun einddoel van een volledige systeemtransformatie naar een cloud-agnostische, cloud-native architectuur. Temenos Transact microservices-architectuur maakt continue verandering mogelijk met tastbare zakelijke voordelen in elke fase.
  • Temenos Transact microservices – zoals rekeningen en deposito’s en retailleningen – kunnen via API’s in elke volgorde met elke bestaande infrastructuur worden geïntegreerd, snel en veilig, waardoor banken de kracht van digitale transformatie kunnen ontgrendelen.
  • Temenos biedt banken een echte keuze aan transformatie strategieën, van continue renovatie waarbij grotere banken componenten van hun architectuur een voor een vervangen tot ‘bouwen en renoveren’ – waar ze een nieuwe digitale stapel kunnen bouwen terwijl ze continu producten en klantenbestanden migreren vanuit hun nalatenschap systemen.

Jessica Wolfe & Grace Collins
Temenos Global Public Relations