LTI USD omzetgroei gestegen met 8,4% QoQ en 13,7% YOY; digitale opbrengsten op 41%

MUMBAI, India--()--Larsen & Toubro Infotech (BSE-code: 540005, NSE: LTI), een wereldwijd bedrijf op het gebied van technologieconsultancy en digitale oplossingen, heeft vandaag zijn Q3 FY20-resultaten bekendgemaakt.

In Amerikaanse dollars:

• Opbrengst USD 394,4 miljoen; groei van 8,4% QoQ en 13,7% YoY
  • Constante valuta Omzetgroei van 8,3% QoQ en 14,2% YoY

In Indiase roepies:

• Omzet op Rs 28,111 miljoen; groei van 9,4% QoQ en 13,7% YoY
  • Netto-inkomen op Rs 3,767 miljoen; groei van 4,6% QoQ en 0,3% YoY

Onze uitstekende QoQ-groei van 8,4% in Q3 is een gevolg van de toename van grote engagementen die we eerder aankondigden. We zijn buitengewoon tevreden met de superieure en brede prestaties in alle verticale sectoren en serviceaanbiedingen, wat de veerkracht van onze gediversifieerde portefeuille onderstreept. Onze strategie en investeringen voor het aandrijven van de afgescheiden onderneming resoneren goed met onze klanten. We blijven grote deals winnen in verschillende regio’s en hebben twee van dergelijke opdrachten in het derde kwartaal gewonnen met een cumulatieve netto-nieuwe TCV van meer dan US $ 75 miljoen. ”

Media Contacts:

Shambhavi Revandkar