MagicStay biedt nu wereldwijd meer dan 700.000 accommodatie-oplossingen voor zakenreizen en professionele mobiliteit

PARIJS--()--Na het winnen van de Phocuswright Conference afgelopen november in Miami en de Laurier du Voyage d’affaires -Sûreté du Voyageur- afgelopen december in Parijs, heeft MagicStay, het platform gewijd aan huisvesting voor zakelijk toerisme en professionele mobiliteit, en hebben aangekondigd dat het momenteel meer dan 700.000 appartementen, villa’s of apart-hotels beschikbaar heeft over de hele wereld.

“We zijn nu verbonden met de belangrijkste makelaars en apart-hotels over de hele wereld. Deze advertenties, die vaak op exclusieve basis worden aangeboden, kunnen direct op ons platform of via het boekingssysteem van zakenreizen worden geboekt.” verklaarde Valéry Linÿer, CEO van het bedrijf opgericht in 2013.

Press:
Fanny Wong