Takeda schetst vooruitgang op het gebied van bedrijfstransformatie en prioriteiten op de 38e jaarlijkse J.P. Morgan Healthcare Conference

• 14 wereldwijde merken en 12 potentiële nieuwe moleculaire entiteiten zullen duurzame groei stimuleren
  • Takeda bevestigt commitment aan snelle afbouw naar doelstelling van 2x nettoschuld / aangepaste EBITDA binnen fiscale jaren eindigend maart 2022 – maart 2024
  • Significante inzet voor en investering in koolstofneutraliteit die voortbouwt op succesvolle inspanningen op het gebied van milieuduurzaamheid

CAMBRIDGE, Mass. & OSAKA, Japan--()--Takeda Pharmaceutical Company Limited (TOKYO: 4502 / NYSE: TAK) (“Takeda”) zal vandaag een update geven over de voortgang van zijn bedrijfstransformatie en prioriteiten op de 38e jaarlijkse JP Morgan Healthcare Conference. President en Chief Executive Officer, Christophe Weber, zal details delen over de portefeuille- en pijplijnstrategie van Takeda, de financiële vooruitzichten en voortdurende inspanningen op het gebied van duurzaamheid, met inbegrip van zijn nieuwe engagement voor koolstofneutraliteit in zijn waardeketen.

Japanese Media
Kazumi Kobayashi