Neustar levert UltraThreat Feeds voor effectievere gegevensbeveiliging

Nieuwe service biedt eigen near-realtime dreigingsgegevens om slecht verkeer, inkomend en uitgaand te identificeren en te stoppen

LONDEN--()--Neustar®, Inc., een wereldwijd bedrijf voor informatiediensten en leider in identiteitsresolutie, heeft vandaag de release van UltraThreat Feeds aangekondigd, een nieuwe dienst die zijn zakelijke klanten toegang biedt tot realtime bedreigingsgegevens om hen te helpen cyberbedreigingen beter te identificeren naarmate ze zich ontwikkelen. Ontworpen door de gerenommeerde beveiligingsexperts van Neustar en vooraanstaande academische onderzoekers, biedt de service – uniek voor Neustar – beveiligings- en dreigingsinformatie-teams van elke omvang toegang tot bedreigingsfeeds op basis van analyse en observaties samengesteld op basis van Neustars uitgebreide DNS-, OneID- en IP-beslissingsgegevens.

Hotwire for Neustar
Jenny Morris