iMAPS ETI AG: iMaps Capital Markets lanceert ‘Haack Performance ETI’ als een publiek retail aanbod ETI op de Beurs van Wenen

SCHAAN, Liechtenstein--()--Het eerste ETI (Exchange Traded Instrument) in het kader van het openbare uitgifteprogramma van iMaps ETI plc van Liechtenstein start vandaag met handelen op de MTF van de Beurs van Wenen

De Haack Performance ETI werd gelanceerd voor de vermogensbeheerder PP Asset Management, die een licentie heeft van de Duitse BAFIN. De notitie volgt de prestaties van de Haack-investeringsstrategie, die het afgelopen jaar bijna 20% heeft behaald. “Ik ben blij dat we beginnen met de handel met ons Actively Managed Certificate (AMC) op de Weense beurs. Dit betekent dat beleggers die de beleggingsaanbevelingen niet zelf willen volgen, nu ook gemakkelijk toegang hebben via beurshandel via hun eigen makelaar om te investeren in ons benchmark-onafhankelijke product, “zegt Hans-Jürgen Haack, Senior Manager bij PP Asset Management en meesterbrein van de Haack-investeringsstrategie.

Andreas Woelfl
andreas@impas-capital.com