CES 2020 Wraps: AI en 5G bepalen de toekomst van innovatie

Het grootste technische evenement ter wereld onthult innovatie die wereldwijde problemen oplost

LAS VEGAS--()--CES®2020 vandaag verpakt, na een week vol met meer dan 20.000 productdebuut die de toekomst van technologie onthult. Meer dan 4.400 exposerende bedrijven lanceerden hun nieuwste technische producten aan ongeveer 170.000 bezoekers over meer dan 2,9 miljoen vierkante meter expositieruimte. Van wereldwijde technologiemerken tot baanbrekende startups, de innovatie op CES 2020 zal een revolutie teweegbrengen in markten en onze wereld ten goede veranderen.

“CES 2020 inspireerde en verbond elke grote bedrijfstak over de hele wereld,” zei Gary Shapiro, president en CEO van de Consumer Technology Association (CTA) TM, eigenaar en producent van CES. “De innovatie onthuld op CES 2020 zal het bedrijfsleven hervormen, banen creëren, de wereldeconomie voeden en levens over de hele wereld verbeteren.”

Caroline Finnell
cfinnell@CTA.tech