Sanjit Bardhan leidt de internationale verkoop van Salient Systems in het Midden-Oosten, Afrika en India

Sanjit Bardhan, Director of Middle East, Africa, and India, Salient Systems (Photo: Business Wire)

AUSTIN, Texas--()--Salient Systems Corporation, een leider in oplossingen voor videobewaking, is verheugd aan te kondigen dat Sanjit Bardhan is benoemd tot directeur van het Midden-Oosten, Afrika en India. De heer Bardhan zal rapporteren aan Ethan Maxon, Vice President – International Sales, bij Salient Systems.

De heer Sanjit Bardhan is een ervaren, bewezen en zeer gemotiveerde wereldwijde verkoopleider met aangetoond succes groeiende en transformerende bedrijven door sterke klantrelaties, motivatie van medewerkers, samenwerking en initiatief.

Daarnaast omvat de ervaring van de heer Bardhan vele succesvolle jaren als Vice President, International Sales voor Arecont Vision Costar en diende hij als lid van het Executive Management Team. Voorafgaand aan zijn tijd bij Arecont Vision Costar maakte de heer Bardhan deel uit van succesvolle verkoopteams bij zowel Anixter International als Schneider Electric. Hij brengt waardevolle ervaring naar Salient Systems terwijl het bedrijf zijn verkoop, marketing en operationele invloed internationaal uitbreidt.

Mary Wilbur
mary.wilbur@salientsys.com