Het Europese bedrijf voor synthetische biologie Octarine ontvangt financiering om een biosynthetisch platform voor cannabinoïde en psilocybine-derivaten te ontwikkelen

Met investeerders als Oskare Capital en Canopy Growth Cooperation-oprichter Bruce Linton

KOPENHAGEN, Denemarken--()--Vandaag kondigt Octarine Bio IVS (hierna: “Octarine” of het “bedrijf”), een bedrijf voor synthetische biologie dat functioneel superieure cannabinoïde en psilocybine-derivaten ontwikkelt met behulp van microbiële gisting, een succesvolle fondsenwerving aan bij particuliere investeerders, waaronder Oskare Capital en Canopy Growth Cooperation (hierna: “Canopy Growth”) voormalig CEO en oprichter Bruce Linton. Canopy Growth was het eerste cannabisproducerende bedrijf in Noord-Amerika dat werd genoteerd aan een grote effectenbeurs (TSX), opgenomen op een belangrijke aandelenindex (S & P / TSX Composite Index) en genoteerd aan de New York Stock Exchange.

Nethaji Gallage, Octarine CEO
nethaji@octarinebio.com