HealthCare Royalty Partners levert $ 1,8 miljard op

HCR ontvangt sterke beleggersondersteuning voor nieuw vlaggenschipvoertuig en kondigt vier seniorpromoties aan

STAMFORD, Conn.--()--HealthCare Royalty Partners (“HCR” of hierna de “firma”), een wereldwijde beleggingsinstelling voor gezondheidszorg met $ 5,5 miljard aan gecumuleerde kapitaalverbintenissen, heeft vandaag aangekondigd HealthCare Royalty Partners IV te sluiten op $ 1,83 miljard, LP (‘Fonds IV’) en gelieerde entiteiten. Sinds 2003 hebben de senior professionals van HCR meer dan $ 3,0 miljard geïnvesteerd in biofarmaceutische producten in commerciële of bijna commerciële fase door de aankoop van royalty’s, inkomstenbelangen en kredietinstrumenten. Fonds IV zal, net als de vorige fondsen van HCR, proberen beleggers te blijven voorzien van opbrengsten die niet gecorreleerd zijn met de bredere aandelen- of kredietmarkten.

HealthCare Royalty Partners
Carlos Almodóvar, 203-487-8300