FRISS voegt Niels Zijderveld toe als CCO aan het managementteam

CHICAGO--()--FRISS, de toonaangevende leverancier van AI-aangedreven fraude- en risicoanalyses voor P & C-verzekeraars, verwelkomt Niels Zijderveld in het groeiende team. Na meer dan zeven jaar werkzaam te zijn geweest als verkoopdirecteur bij Guidewire, Inc., de toonaangevende leverancier van kernsystemen voor P & C-verzekeraars, zal Niels nu de FRISS-verkoop- en marketingorganisaties leiden als Chief Commercial Officer.

“Het feit dat Niels in ons team zit, zal onze positie als marktleider in fraude- en risicoanalyses verstevigen terwijl we opschalen om aan de groeiende behoeften van onze klanten te voldoen”, aldus FRISS CEO en mede-oprichter Jeroen Morrenhof. “Niels heeft talloze klanten geholpen bij het vinden van succes bij het moderniseren van hun kernsystemen. Niels heeft een uniek perspectief op de toenemende eisen van moderne verzekeringsmaatschappijen. Hoewel we natuurlijk proberen ons bedrijf verder te laten groeien, ben ik verheugd om dit te doen onder de zorgvuldige begeleiding van Niels, wetende dat de behoeften van onze klanten altijd onze eerste prioriteit zullen zijn. ”

Ruud van Gerwen
FRISS PR & Communications