Source Photonics benoemt Weiming Li als President en Chief Executive Officer

WEST HILLS, Californië--()--Source Photonics, marktleider op het gebied van optische zendontvangers die worden gebruikt in telecommunicatiesystemen en datacommunicatienetwerken, kondigde met onmiddellijke ingang de benoeming aan van Weiming Li als President en Chief Executive Officer.

Li, een terugkerende veteraan van Source Photonics, volgt de voormalige CEO, Doug Wright, op die ontslag nam uit het bedrijf. “Meneer Li is een ervaren manager met uitgebreide ervaring in de telecomindustrie en met een diverse operationele achtergrond, “zei Jiang Run, een directeur voor Source Photonics en een partner voor de hoofdinvesteerder in het bedrijf. “Hij heeft ook gediend als General Manager van Source Photonics China tussen 2007 en 2013. We zijn ervan overtuigd dat de heer Li het leiderschap zal geven dat nodig is om het bedrijf naar het volgende succesniveau te brengen.”

Jasmin Basal
Senior Marketing Communications