Veeva introduceert nieuwe toepassing om betalingen op klinische onderzoekslocaties te versnellen

Vault Payments stelt sponsors en CRO’s in staat om automatisch betalingen in Vault CTMS aan te maken, te volgen en te rapporteren voor een grotere nauwkeurigheid en zichtbaarheid

BARCELONA, Spanje--()--Veeva Systems (NYSE: VEEV) heeft vandaag Veeva Vault Payments geïntroduceerd, een nieuwe add-on-applicatie voor Veeva Vault CTMS waarmee het betalings- en vergoedingsproces voor klinische onderzoekslocaties wordt beheerd. Vault Payments automatiseert het volgen van betalingen en biedt volledige financiële zichtbaarheid bij onderzoekspartners. Nu kunnen sponsors en CRO’s betalingen aan sites versnellen en volledige transparantie bieden in de betalingsstatus en -schema’s, allemaal binnen hun Vault CTMS-workflow. Vault Payments is nu beschikbaar en drie early adopter-klanten hebben al lopende implementaties.

Roger Villareal
925-264-8885