Binary Tree erkend als Microsoft Security 20/20 partner awards finalist voor M365 Security Deployment Partner of the Year

KENDALL PARK, N.J.--()--Binary Tree, een wereldwijde leverancier van software en SaaS-oplossingen die is ontworpen om bedrijven overal in staat te stellen veranderingen met de Microsoft-cloud te transformeren en te beheren, heeft vandaag aangekondigd dat het is uitgeroepen tot finalist in de Microsoft Security 20/20 M365 voor de Security Deployment Partner of the Year Award. Het bedrijf werd geëerd onder een wereldwijd veld van top Microsoft-partners voor het aantonen van excellentie in innovatie, integratie en klantimplementatie met Microsoft-technologie.

“Deze erkenning valideert dat Binary Tree als een van de marktleiders en blijft in staat organisaties in staat te stellen hun Microsoft-omgevingen te plannen, te moderniseren en te beheren met behoud van de hoogste beveiligingsstandaarden,” zei Nick Wilkinson, CEO van Binary Tree. “We kijken naar blijvend succes bij klanten die innoveren met hun Microsoft-platforminvesteringen.”

For additional information:
AmyKelly Petruzzella