Rockwell Automation neemt Avnet over om expertise op het gebied van cybersecurity uit te breiden

Acquisitie zal het vermogen van Rockwell Automation verbeteren om IT / OT cybersecurity-diensten wereldwijd te leveren

MILWAUKEE--()--Rockwell Automation, Inc. (NYSE: ROK) heeft vandaag aangekondigd dat het een overeenkomst heeft ondertekend om Avnet Data Security, LTD, een in Israël gevestigde cyberbeveiligingsprovider met meer dan 20 jaar ervaring in cybersecuritydiensten, te verwerven . Avnet biedt een volledige set IT / OT-cyberdiensten en -oplossingen, variërend van beoordelingen, penetratietests, netwerk- en beveiligingsoplossingen en training tot geconvergeerde IT / OT-beheerde services.

“Avnet’s combinatie van servicelevering, training, onderzoek en beheerde services zal ons in staat stellen om een veel grotere groep klanten wereldwijd van dienst te zijn en tegelijkertijd onze portfolio-ontwikkeling in deze snel ontwikkelende markt te blijven versnellen,” zei Frank Kulaszewicz, Senior Vice President, Control Products & Solutions bij Rockwell Automation.

Jessica Kourakos
Head of Investor Relations