MVM Partners LLP sluit MVM V

BOSTON & LONDEN--()--MVM Partners heeft vandaag de sluiting aangekondigd van een gezondheidsfonds van $ 325 miljoen, MVM V.

MVM investeert sinds 1997 in snelgroeiende bedrijven in de gezondheidszorg en dit nieuwste fonds, MVM V, zal deze brede, wereldwijde opdracht voortzetten met investeringen in medische technologie, farmaceutische producten, biotechnologie, diagnostiek, life science-instrumenten en digitale gezondheid in zowel particuliere deals en beursgenoteerde bedrijven. Typische verwachte investering in elk bedrijf is $ 20 tot $ 40 miljoen, maar met capaciteit voor grotere investeringen.

In totaal heeft MVM voor meer dan $ 1 miljard aan beleggingsvehikels opgehaald die worden beheerd vanuit kantoren in Boston en Londen. Voor meer informatie bezoek www.mvm.com.

MVM Partners LLP
Dr Stephen Reeders