Covetrus kondigt wijzigingen aan in Senior Management Team

Branche veteranen Mike Ellis en David Hinton promoveerden tot uitvoerend vice-president, zullen extra mondiale verantwoordelijkheden op zich nemen voor Covetrus; Georgia Wraight gepromoveerd tot uitvoerend vice-president

PORTLAND, Maine--()--Covetrus ™ (NASDAQ: CVET), een wereldleider in diergezondheidstechnologie en -diensten, heeft vandaag verschillende wijzigingen aangekondigd in zijn senior management en regionale leiderschapsteams.

Met ingang van 7 januari 2020 is Mike Ellis gepromoveerd tot uitvoerend vice-president en voegt hij Noord-Amerika toe aan zijn bestaande verantwoordelijkheden als leider van Europa. David Hinton is gepromoveerd tot uitvoerend vice-president en voegt global sourcing toe aan zijn bestaande verantwoordelijkheden als leider van APAC & Emerging Markets. Georgia Wraight is gepromoveerd tot uitvoerend vice-president en zal leiding blijven geven aan de Global Technology Solutions-organisatie van Covetrus, die werd opgericht in november 2019 na de combinatie van de business units Global Software Services en Global Prescription Management van het bedrijf. Matthew Leonard zal de overstap maken naar een adviserende rol en vertrekken als global supply chain officer en executive vice-president en president van het bedrijf, Noord-Amerika.

Nicholas Jansen, Investor Relations
nicholas.jansen@covetrus.com | (207) 550-8106