Walton verwerft Lee Farms 245-acre onroerend goed in Loveland, Colo.

The 245-acre Lee Farms property in Loveland, Colo. is slated for a single-family residential master planned community of approximately 900 units. (Graphic: Business Wire)

PHOENIX--()--Walton Global Holdings Ltd. en zijn dochterondernemingen (gezamenlijk Walton), een vastgoedinvesterings- en grondactivabedrijf met een beheer van US $ 3,8 miljard en beheer, heeft het Lee Farms-terrein van 99 hectare, gelegen op 4300 Wilson Ave. verworven in Loveland, Colo.

Het voorontwikkelde land is gepland voor een eengezinswoning geplande mastergemeenschap van ongeveer 900 eenheden, met een verscheidenheid aan maten en soorten woningen. Het perceel bevindt zich in de nabijheid van bestaande en actief verkochte nieuwbouwgemeenschappen van Meadowbrook Ridge, Mariana Butte en The Lakes in Centerra.

MEDIA CONTACT:
Jennifer Whittle