Patient Safety Movement Foundation lanceert ifyouvebeenharmed website

IRVINE, Californië--()--Nu is er een website voor patiënten en gezinnen die schade hebben opgelopen door medische fouten: ifyouvebeenharmed.org. De site is gelanceerd door de Patient Safety Movement Foundation (PSMF) en biedt hulpmiddelen en tips om patiënten en gezinnen te helpen bij het navigeren door het vaak uitdagende gezondheidszorgsysteem en de processen.

“Wanneer te voorkomen schade ontstaat, weten patiënten en hun families vaak niet wat ze moeten doen of waar ze ondersteuning en informatie kunnen krijgen,” zei Dr. David Mayer, CEO van PSMF. “Deze nieuwe website, gemaakt met begeleiding van patiëntenvertegenwoordigers en gezondheidswerkers, verbindt patiënten en families met middelen en ondersteunt organisaties die hen kunnen helpen in deze zeer moeilijke tijd.”

David Kodama
Cook + Schmid